"کپچر" به معنای «تسخیر» و «گرفتن» است و با توجه به کسب عنوان پرفروش‌ترین کراس‌اوور Sub-Compact در اروپا، می‌تواند به «ربودن گوی رقابت» نیز تعبیر شود. رنو کپچر وجهه‌ خوبی در اذهان عمومی داشته و با داشتن طراحی منحصربه‌فرد، بالاترین کیفیت در مقایسه با رقبا و جلب رضایت بسیاری از علاقه‌مندان به کراس‌اوورهای شهری، تبدیل به یک مدل محبوب از برند رنو شده است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام نگین خودرو، این خودرو برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ معرفی شد و در اولین سری تولید موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی Euro NCap اروپا شد. در همان سال با آغاز فروش در بازار کره‌جنوبی تحت عنوان مدل سامسونگ QM۳، در کمتر از ۷ دقیقه به فروش ۱۰۰۰ دستگاهی رسید و سپس توانست جایزه ماشین سال ۲۰۱۳ را از آن خود کند.

رنو کپچر در کشورهایی همچون روسیه، اسپانیا و برزیل تولید می‌شود و اکنون در شمار یکی از پرفروش‌ترین SUVهای کوچک بریتانیا و اروپا محسوب می‌شود. این در حالیست که بازار SUV های کوچک در اروپا در حال گسترش است و رقابت گرمی بین خودروسازان در این سگمنت وجود دارد، به همین دلیل رنو نیز تلاش خود را مضاعف کرده تا بازار خوب این خودروی خود را در کشورهای اروپایی و انگلیس از دست ندهد.

نتیجه تلاش رنو در این بخش فیس‌لیفت ملایمی است که در مدل‌های ۲۰۱۸ کپچر شاهد هستیم. این تغییرات شامل چراغ‌های جدید، سپرهای جدید در جلو و عقب، آپشن‌های اضافی و البته یک تریم جدید در فضای داخلی می‌شود. رنو برای مدل جدید همچنین چرخ‌های جدید، صفحات جانبی و سه رنگ جدید در بدنه خارجی را نیز در نظر گرفته است.

در کنار این تغییرات ظاهری، بهبود عملکرد موتور و افزایش توان و گشتاور آن به بیش از ۲۰۵ نیوتن متر نیز در نسخه جدید این خودرو به چشم می خورد.

این خودرو با تغییرات جدید توانسته است در رده خودروهای کراس‌اوور شهری، دوباره افزایش تقاضا را به سمت کمپانی رنو بیاورد. با توجه به اینکه رنو به صورت رسمی در ایران فعالیت دارد، احتمال می‌رود تا در آینده نزدیک عرضه کپچر به روز شده نیز در کشور آغاز شود.

ورود رنو کپچر ۲۰۱۸ به کشور توسط یک شرکت خصوصی می‌تواند این کراس‌اوور کوچک رنو را بسیار بهتر از گذشته در بازار ایران احیا کند و آن را به بازی رقابت جدی با خودروهایی چون سانگ یانگ تیوولی، نیسان جوک و پژو ۲۰۰۸ بازگرداند.

 

 

آیا خودرو رنو کپچر جدید به بازار ایران می‌آید؟

آیا خودرو رنو کپچر جدید به بازار ایران می‌آید؟

درخواست کارشناسی خودرو

اعزام کارشناس خودرو در محل
با بیش از 17 سال سابقه فعالیت در صنعت خودرو کشور
کارشناسی قیمت، فنی، رنگ، بدنه، آپشن ها، استعلام از سازنده، چک VIN، تخمین کیلومتر واقعی و ... با کیفیتی متفاوت.

آخرین کارشناسی های خودرو انجام شده

کارشناسی خودرو ب ام و i8 از نظر بدنه، فنی، دیاگ و .. توسط اتوکارشناس

کارشناسی خودرو ب ام و i8

23 اردیبهشت 1399 توسط اتو کارشناس in خودرو های کارشناسی شده
کارشناسی خودرو بنز C200

کارشناسی خودرو بنز C200

18 شهریور 1397 توسط اتو کارشناس in خودرو های کارشناسی شده
TOP